Sevgililer Günü'nü unutun: En popüler ay Nisan
Sevgililer Günü hızla yaklaşırken, mobil kullanıcıları sevgili bulmak için flört mobil uygulamalarını indireceği düşünülebilir. Ancak, Liftoff araştırmalarına göre özel günlerde ilkbahar Şubat ayından daha popüler.
Spesifik olmak gerekirse Liftoff geçen yıl neredeyse bir milyar mobil reklam gösterimi ve bir milyon paylaşım/indirmeyi analiz ederek erkekler ve kadınların uygulamalara yönelik daha fazla beğeni ve indirme sayısı 131.7 oranında daha fazla olarak bahar aylarında bulundu.
Genel olarak Nisan ayı erkek kullanıcıların flört uygulamalarını indirip, kayıt olma oranı diğer aylara göre 2,3 kat daha yüksektir.
Araştırmalara göre katılımcılar 2013 yılında yaklaşık %3 partner uygulamasını kullanmış olup, Pew Araştırma Merkezi’ne göre %9 olarak bulundu.